Kurdele Ağaç Süsü

Martha Stewart'ın yaratıcı ekibi dur durak bilmeden proje üretiyor. Mutfak, craft, bahçe, yaşam, evlilik, hayvanlar pek çok konuyu içeren güzel bir TV programı var Martha Steawart'ın ve e2'de de yayınlanıyor. Bunları destekleyen pek çok kitap, dergi yayınıyla beraber, kendine özel ürünleri, alışveriş sitesi, web sitesi, Iphone ve Ipad uygulamalarında da yer alan Martha Stewart başarılı bir iş kadını.
Bende özellikle ilgi alanıma girdiği için craft çalışmalarını keyifle takip ediyorum. Geçen gün yukarıda göreceğiniz kurdele ağaç süslerinden yapmak istedim. İlk bakışta çok kolaymış gibi görünmekle beraber ince olanı yapmaktan hemen vazgeçip, kalın olandan yana tercihimi kullandım. Aynen şekildeki gibi katladığım kurdelemin kenara yakın kısmından bir ip geçirdim, gel gelelim şekli bu hale getirmek epey bir el oyalıyor. Benimki gördüğünüz gibi ancak aşağıdaki şekli alabildi. Arkadaki kısımları onların ki gibi tek tek rulo yapmaya takatim kalmadı. Zaten yaptığınız o ruloları ayrı ayrı dikmek gerek. Neyse canım yine de fena olmadı.

Detaylı açıklama için tık tık.

0 yorum:

Yorum Gönder