Bir Fuarın Ardından





Birmingham'da her yıl yapılan Hobi ve Cake fuarına Sevgili arkadaşım Berna ile birlikte gittik bu sene. O bir sene önce de gittiği için şehirde ve fuarda benden daha tecrübeli olduğu için ben kendimi onun ellerine bıraktım.
Birmingham küçük ve düzenli bir şehir. Kasım ayı olmasına rağmen hava gayet güzeldi. Zaten ben nereye gidersem hava güzel olur ;-) Soğuk olan havaya rağmen İngilizler klasik soyunuk geziyorlardı yine. Parmak arası terliklerden tutunda, cuma akşamı gezmelerinde mini elbiseler giyip üzerine palto giymemek gibi pek çok uç örnek görme şansınız var. Erkeklere gelince özellikle gençler kısa kollu t-shirt ya da gömlekle geziyorlardı.

Yukarıda görmüş olduğunuz kalabalık fuara girmek için sıra bekleyen insan topluluğu. Gözlerime inanamadım, o kadar kalabalık ki. Berna ile ben yaş ortalamasını düşürüyorduk özellikle hafta içi gelenlerin büyük çoğunluğu 55 yaş ve üzeriydi.
Fuarlar insanı artık fazlaca şaşırtmıyor. Internet sayesinde piyasa çıkan her üründen anında bilgi sahibi olabiliyorsunuz. Beni şaşırtan İngilizlerin kart yapma merakı, hobilerine olan düşkünlükleri ve yaptıklarından keyif almaları oldu. Craft fuarında pek çok workshopa katılma fırsatım oldu. Aşağıda da göreceğiniz gibi masanın en genci bendim ;-)





Craft fuarının yanı sıra Cake fuarını da gezme şansım oldu. Cake fuarında farklı olarak yarışmalar ve derece alan pastaları da görebildik. Aşağıdak pasta tamamen şeker hamurundan ve çoook ince bir işçilikle yapılmış, bayıldım doğrusu.

Birmingham'la ilgili tek kötü anımız İstanbul'da ki kötü hava şartlarından dolayı 1 gün rötarlı dönüşümüz oldu. Ama o son günü de çok iyi değerlendirdik ;-)

Bakalım 2011'de hangi fuarları gezeceğim?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hosgeldiniz.fuar olmasa bile gitmekle iyi yapmışsınız. Birmingham güzeldir;) iyi seneler

Berrin dedi ki...

şeker hamuruyla yapılan pasta tam bir sanat eseri :)
o nasıl bir incelik..kim yaptıysa sabrına hayran kaldım :))

Yorum Gönder