Kreativ Blogger Ödülüm




Bu aralar sık sık bloglarda bu logoyu görüyordum Kelebek Atölyesi sayesinde artık benim de böyle bir logom var :-)




Kebelek Atölyesi' ne beni seçtiği için çokkkkkkkkk çook teşekkür ediyorum.


Ödülün Kuralları ise şöyle işliyor :
1).Sizi ödüllendirene teşekkür edin. (ettim)
2).Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın. (yayınladım)
3).Ödülün logosunu yayınlayın. (yayınladım)
4).7 Yaratıcı Blogger'ı ödüllendirin.
5).Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın. (aşağıda)
6).Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin. (şimdi mail gönderiyorum sizlere)
7).Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın. (buyrun o da aşağıda)

7 Yaratıcı Blog






Benim hakkımda
1-Güzel bir kızım var, yani anneyim ;-)
2-Değişik şeyler üretmeyi, parçaları bir araya getirmeyi çok severim.
3-İyi bir gezginim. 3 kıtada 13 ülke, 45 şehir gördüm.
4-İyi bir kitap kurduyum.
5-Çocukları çoookk severim ve çok iyi anlaşırım.
6-Her insanın dünyaya gelişinin bir sebebi olduğuna ve onu bulması için elinden geleni yapması gerektiğine inanarım.
7-Hayal kurar, onları gerçekleştirmeye çalışırım.

4 yorum:

Işıl dedi ki...

Onur duyduk efendim... Sen boyle 7 maddeye sığmazsın arkadaşım... 77 madde lazım...

Işıl

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok çok teşekkürler, çok mutlu oldum ismimi burada görünce :)
Bu arada ben de fena hayalciyimdir ;) Hayal kurmak bence yarını hazırlıyor, her yeni güne gülerek bakabilmeyi öğretiyor.. Vesselam güzel şey hayal kurmak :)
Sevgilerimle..

pecete dedi ki...

öptüm seni. allahtan yapmıştım birşeyler. yayınlama zamanı gelmiş demek ki...

Ebru Vatansever dedi ki...

Bu guzel odul icin cok tessekur ederim.
Onurlandirdiniz beni :o)
Arada okudugunuz ve cok beyendiginiz kitaplari yayinlarsaniz sevinirim.
Sevgilerimle.

Yorum Gönder