Yaz Kartı





Uzun zamandır yaz kartları yapmak istiyorum ama tembellik yapmaktan fırsat bulamadım. Derken bir baktım neredeyse ağustosun sonuna gelmişiz elimi biraz çabuk tutmanın vakti geldi diye düşündüm.
İşte yazın vazgeçilmezi parmak arası terlik:-) Akrilik parmak arası terliğimi akrilik tabanın üzerine yerleştirdim. Terliklerin her biri birbirinden bağımsız olduğu için istediğiniz pozisyonu ayarlayabilirsiniz. Sonrasında siyah stampaya basarak kağıdımı oluşturdum. Kağıdımın kenarlarına yine baskı setinin içinde bulunan Pool-Beach ve Party kelimelerini yan yana kullanarak güzel bir çerçeve oluşturdum ve sonrasında onları Copic benzeri (çok pahalı olduğu için henüz Copic bir set yapamadım kendime) kalemlerle boyadım. Turuncu fon kartonunun üzerine yapıştırınca da kartım tamamlandı.

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ellerine sağlık canım

Ehe dedi ki...

elinize sağlık
çok hoş olmuş
:)

www.yapyapistir.com dedi ki...

Çooook teşekkür ederim

Yorum Gönder