Cuttlebug Makinası ile kabartma uygulaması

Aşağıdaki resimde gördüğünüz minik bir el çantasına benzeyen bu küçük makina aslında oldukça marifetli.


İki yana açılan parçaları sayesinde düz bir yüzey olşuturuyor. Orta kısımda ise iki tane üst üste duran merdane bulunuyor.Cuttlebug kabartma kalıplarından çiçekli olanı kart yapımım için seçtim. Bu plastikten oluşan bir kalıp. Kağıdınızı kalıpın arasına koyup kapatıyorsunuz.Cuttlebug'ın 3 adet plakası bulunuyor en alta en kalın olan plakayı koyuyorsunuz diğer iki şeffaf plakanın arasına kabartma kalıbınızı koyup yandaki kol sayesinde çevirerek merdanelerin arasından geçiriyorsunuz. Tıpkı eskiden kullanılan çamaşır makinalarında ki gibi ;-)Ben kağıt olarak bir aydıngeri kullandım ve sonuç çookkk güzel oldu. Sanki buzdan bir tabakaymış gibi bir efekt oluştu.Aydınger kağıdından dilimli kare delgecimle 5 adet figür çıkardım ve "İyi ki Varsın" baskısını uyguladım. Yabancı dilde baskılar bulmak kolay ama Türkçe baskıları sadece www.yapyapistir.com 'da bulabilirsiniz.


Cuttlebug makinası kullanarak çok güzel bir kart hazırlamış oldum.


www.yapyapistir.com

5 yorum:

Karen Hanim dedi ki...

Yah bu makine harika bir şey!İyiki aldım!

Sihirlitorba dedi ki...

çok güzel birşey bu ya...bakalım daha neler görücez...

eliBubbly dedi ki...

hihi.. pahali mi bu sey??

Adsız dedi ki...

Pek cok internet sitesinde satiliyor ama en uygun fiyat www.yapyapistir.com 'da 210 TL.

sesiber dedi ki...

Birkaç yıl önce Cuttle Bug'ı ilk gördüğümde aklımda "polimer kil için kullanabilir miyim" sorusu oluşmuştu. Sonra yabancı kaynaklarda gördüğüm ve anladığım kadarıyla kullanamayacağımı düşündüm. Cuttle Bug kullanımını bu kadar detaylı anlatan benim gördüğüm ilk yerli blogsunuz sanırım. Çok teşekkürler bu kültür hizmeti için.

Yorum Gönder