Mutlu Yıllar Işıl



İhtiyacınız olan malzemeler
Karton
Lastik baskı
Stampa
Dantel
Simli yapıştırıcı

Bu güzel doğumgünü kartını Hanimiş Işıl için hazırladım :-) Güzel fotoğraflarıda sevgili Ayşem çekti.
Beyaz kartonun üstüne "Happy Birthday" ve "Kelebek" lastik baskılarımla kendi desenimi oluşturdum. Pembe oval kağıdın üstüne ise hazır olarak bulunan chipboardlarımla süsleme yaptım.

Danteli glue dot ile kartın tamamına yapıştırıp fiyonkla kartı kapattım. Ayrıca dantelin üzerindeki çiçeklerin orta kısmına simli gümüş yapıştırıcı ile süsleme yaptım.
Nice güzel yaşlara Işıl'cım.

3 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok şık olmuş tatlım.
Eline sağlık.
Sevgiler

Karen Hanim dedi ki...

Hoş Bulduk Esracım! Burada tekrar olmak çok güzel. Yavaş yavaş düzene gidiyorum.
Sevgilerle,
Karen Hanım

hanimiş dedi ki...

Benim kartım diye demiyorum sanki ayrı bir güzel ayrı bir hususi olmuş :)
Ellerine sağlık çok çok teşekkür ederim yeniden...

Işıl

Yorum Gönder