Çiçekli Kart






İhtiyacınız olan malzemeler
Renkli kartonlar
Desenli kağıt
Sünger çiçek baskı
Düğme
Kurdele, fisto
Yapışkan
Twinkling H2Os boya
Bu kartta kullandığım boyaları aynen suluboya gibi uygulayabiliyorsunuz. Farkı ise daha parlak ve ışıltılı bir görüntüsü olması. Bununla yaptığınız baskıyı boyayabileceğiniz gibi benim burada yaptığım şekliyle de (sünger baskı çiçekleri stampa yerine bu boyalar ile boyayıp kağıda bastım) kullanabilirsiniz.
Çiçekleri bastıktan sonra saplarınıda fırça ile kendim yaptım. Fisto ve kurdeleyi ise çift taraflı bant ile kartıma yapıştırdım.
Çiçek kartımız hazır ;-)

2 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bu çalışma ne kadar zevkidir..
Renkliliği çok seviyorum.
Teşekkürler.
Sevgiler

www.yapyapistir.com dedi ki...

Gerçekten çok keyifli çalışmalar hepsi.

Sevgiler

Yorum Gönder