Bir Baby Shower'ın ardından











Yeni bir bebek yeni bir heyecan....
Sevgili Hilal'in Demir bebeği yolda geliyor, öncesinde parti yapmamak olur mu hiç?
Sevgili Ufuk bizi davet etti, emek harcadı, harika şeyler hazırladı ve ortaya çok güzel bir kutlama çıktı. Bezen pastası, ağaç dalındaki çikolataları pişirdiği her şey enfesti.
Sevgili Berna cupcakeleri hazırladı, güzel kristal şekerleri getirdi, bebek çikolatalarını yaptı. Ben de bütün bu işlerin kağıt süslerini hazırladım.
Sevgili Ayşem tadına doyulmaz macaronlarla sahnedeydi, çoğunu ben yedim zaten.
Sevgili Işıl harika bir pasta ile noktayı koydu, ayrıca annesinin kurabiyeleri de süperdi.
Ben kağıt kutularıda hazırladım tabiki, ayrıca harika bebek sabunları buldum getirdim veeee bebek bezinden çoook güzel bir banner yaptım.
Güzeldi....
Çünkü hayat güzel...
Arkadaşlık güzel...
Eğlenmek güzel...
Sevgi güzel...
Bebekler çok çok güzel....

4 yorum:

ufukmutfakta dedi ki...

Sende güzelsin:))

Aylin Anne dedi ki...

Bunlar şahane :) Bir daha doğurmak istedim inanın :) Tebrik ederim. Emeğinize sağlık.

mrscoskun dedi ki...

ne guzel hazirliklar yapilmis
harikasiniz:)
hediye kutucuklarinizin pesine dustum:)
nasil temin edebilirim acaba?

www.yapyapistir.com dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim, kutucukları ben hazırladım, sipariş olarak yapıyorum.

Yorum Gönder