B/S/H Küçük Ev Aletleri Etkinliği - Benim küçük ev aletlerim

Küçük ev aletleri mutfakların vazgeçilmezleri sırasına çoktan yerleştiler.

Benim gibi mutfak özürlü insanların bile eli-ayağı olma konumundalar. Eee bizlerde yaptıklarımızla övünüyoruz tabi. Eskiler boşa dememişler "alet işler, el övünür" aynen o misal.

Bu hafta içinde B/S/H'ın (Bosh, Siemens, özel marka olarak Gaggenau, yerel marka Profilo) küçük ev aletleri ile ilgili bir etkinliğe katıldım.

BSH CEO'su Norbert Klein, bizlerle facebook üzerinden yaptıkları yaklaşık 4000 kişinin katıldığı anketin sonuçlarını paylaştı. Kadınların küçük ev aletlerini alırken % 55'i ürünlerin inovatif olmasına, %20'si çevreye duyarlı olmasına ve % 17'si de ekonomik olmasına dikkat ediyorlarmış. Tasarım ve şıklık ise % 8 ile son sırada yer alıyormuş.
Ben bu testi Facebook üzerinden değil ama o akşam kioks üzerinden yaptım. Gayet eğlenceli ve hoş sorular vardı. Test sonucunda da ben de "INOVATIF" çıktım, başka bir şey yakışmazdı zaten;-)


Katı meyva sıcakları ile hazırlanan harika kokteyller işte bu bankoda hazırlanıyordu.
Gördüğünüz bu küçük shot bardıklarında ki güzel kokteyli de bizzat Sn.Norbert Klein hazırladı.
Benim gözdem ise iyi bir kahve içicisi olarak kahve makinaları.
Bu güzel paylaşım için tüm B/S/H ekibine teşekkür ediyorum.


Bu güzel toplantının en güzel anı fotoğrafıda bu oldu bence. Mutfak Sırları Nilay'ın (www.mutfaksirlari.com) güzel görüşüyle harika çıkmışız. Merak edenler için bu 4'lü dalton sıralamasının açılımı şöyle, yukarıdan aşağıya doğru;
- ben, kraft etkinlikleri ve www.yapyapistir.com , www.minimui.com , www.playhouse.com.tr
B/S/H'ın küçük ev aletleri olurda benim olmaz mı?
İşte benim kağıttan küçük ev aletlerim, güzeller ama değil mi?

Sevgilerimle,
Esra Madran

0 yorum:

Yorum Gönder